Обслужване на клиенти на INSPIO

Нашият отдел „Обслужване на клиенти“ е на Ваше разположение:

ПО ТЕЛЕФОНА:

  • +3197010280218
  • От 08:00 до 15:30 ч. през делничните дни

ЧРЕЗ ОНЛАЙН ЧАТ В MESSENGER:

  • В долния десен ъгъл на страницата ни има икона за чат в Messenger
  • Работно време: от 08:00 до 16:00 ч. през делничните дни

ПО ИМЕЙЛ:

РЕКЛАМАЦИИ:

  • Винаги се стремим да обработваме постъпилите рекламации по такъв начин, че да ги удовлетворим в максимална степен.
  • Преди да върнете даден продукт, моля, ВИНАГИ първо се свържете с нас – това ще Ви спести време и разходи.
  • В случай на повредена стока по време на доставката, моля, изпратете ни снимка по имейл с номера на поръчката и ние ще се свържем с Вас.
  • ФОРМУЛЯР ЗА РЕКЛАМАЦИЯ
  • Адрес за връщане: INSPIO, s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 075 01, Slovakia

(Винаги се свързвайте ПЪРВО с нашия отдел „Обслужване на клиенти“, преди да върнете продукта, за да проверите дали продуктът трябва да бъде върнат.)